poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Polewa czekoladowa


Jestem bardzo szczęśliwa po udanym murzynku. Tyle pozmieniałam, że myślałam, że nie wyjdzie. Jednak wyszedł smaczniutki i pulchniutki. Obiecałam, że dodam przepis na polewę, więc proszę bardzo... Przepis zaczerpnięty ze strony kotlet.tv, z której bardzo często korzystam :)

Polewa czekoladowa:
*125 g masła bądź margaryny
*3-4 łyżki kakao
*1/2 szklanki cukru pudru
*3-4 łyżki mleka (opcjonalnie, ja nie dodałam, pewnie wiecie dlaczego, po przeczytaniu przepisu na murzynka ;P )

Masło rozpuszczamy w rondelku. Zdejmujemy z ognia i dodajemy cukier puder, a następnie kakao. Polewamy ciasto :)

Rada:
Ja stwierdziłam, że podane proporcje, to troszkę za dużo i podzieliłam je na ok. 4 części. W zasadzie, wszystkiego dawałam "na oko" tak aby do danej ilości masła była odpowiednia ilość cukru i kakao (również w smaku) xP . Polewa wyszła pyszna... ciasto jeszcze bardziej :)

Ps. Bardzo przepraszam za brak zdjęć podczas robienia, ale polewę przygotowywałam na biegu tuż przed przyjściem gości...


Pozdrowionka ;) Pati x3

7 komentarzy:

  1. Przepięknie wygląda i pewnie też tak smakuje. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, za komentarz, nawet nie wiesz ile to dla nas znaczy xD

      Ziuta x3

      Usuń
  2. Zobaczyłam nagłówek - i już wiem, że mi się tu spodoba :D
    A kursor jest z tej strony :) http://profilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki. Hehe zdążyłam dodać kursor na bloga, a za chwile zobaczyłam ten komentarz ;D
      pozdrowionka, Pati :)

      Usuń
  3. Super :D
    http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pięknie i pewnie jest przepyszny. Mniam... Spróbuję zrobić sama, mam nadzieję, że mi się uda. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń